A középiskolások kísérése során szerzett tapasztalatokra építve, James W. Fowler hitfejlődés-elmélete nyomán hét olyan alapelvet fogalmazhatunk meg, amelyek segítséget nyújthatnak a kamaszok lelki fejlődésének megfelelő lelkigyakorlatos programok kidolgozásában. Tovább olvasom „Istentapasztalat az osztályközösségben”

Leó pápa, a remény embere
Robert Francis Prevost és a perui válságok

Távoli vidékek vonzásában
Interjú Berg Judit írónővel

A Szív szentje
Egy csokorra való történet Bódi Magdi „szív-ügyeiről”

Az elvetett mag sokszoros termést hoz
Udvardy György érsek Bódi Magdi boldoggá avatásáról

Hajaj, ha szeptember, akkor iskola
Hogyan készüljünk fel az iskolakezdésre?

Nagyot mertem álmodni
Altsach Gergely, a Budapesti Operettszínház művésze, a Szentjánosbogár közösség tagja

Pihen a falu
Munka, pihenés és szabadidő a paraszti világban

India közelebbről
Az ellentétek országa
Elek László SJ