Eddigi szülői és pedagógusi tapasztalataim alapján azt látom, az írás is olyan területe a nevelésnek és a tanításnak, ahol a gyerekekhez való viszonyunk egésze érezteti a hatását. Négygyermekes családapaként, középiskolai és főiskolai tanárként sokféle módon köszön rám az írás: az alkotás útjaként, nevelési kihívásként, feladatként, csiszolandó képességként, mint a hétköznapi kommunikáció minőségének egyfajta jelzője, a gyermek benső történéseinek „lecsapódása”, a szem mellett a lélek másik tükre… A következőkben az írás hat olyan kapcsolatát jellemzem röviden és a teljesség igénye nélkül, amelyek átgondolása hasznos lehet a ránk bízott gyerekek nevelése során. Tovább olvasom „Írni vagy nem írni? Ez itt a kérdés…”

Saját hangon
Találkozás Gubik Petrával

Mi vagyunk a rózsák
A rózsa szimbolikája

Megújult A Szív jezsuita magazin
A friss júniusi lapszám a hivatás témáját járja körül.

Százötven év lenyomata a magyar nyelvben
Összefoglaló elemzés a török hódoltság korának örökségéről a magyar nyelv szókincsében

Bárhol lehet muszlimként élni
Látogatás a Budapest Mecsetben

Piroska és az időjárás-jelentés
Törökországi magyar nyomokról kérdeztük Fodor Gábor turkológust

„Valahogy keleti lettem”
Magyar jezsuita misszió Törökországban

Isten közel enged magához
Beszélgetés Antuan Ilgit jezsuitával, az első török származású püspökkel
Keszeli Sándor