Eddigi szülői és pedagógusi tapasztalataim alapján azt látom, az írás is olyan területe a nevelésnek és a tanításnak, ahol a gyerekekhez való viszonyunk egésze érezteti a hatását. Négygyermekes családapaként, középiskolai és főiskolai tanárként sokféle módon köszön rám az írás: az alkotás útjaként, nevelési kihívásként, feladatként, csiszolandó képességként, mint a hétköznapi kommunikáció minőségének egyfajta jelzője, a gyermek benső történéseinek „lecsapódása”, a szem mellett a lélek másik tükre… A következőkben az írás hat olyan kapcsolatát jellemzem röviden és a teljesség igénye nélkül, amelyek átgondolása hasznos lehet a ránk bízott gyerekek nevelése során. Tovább olvasom „Írni vagy nem írni? Ez itt a kérdés…”

Mi vagyunk a rózsák
A rózsa szimbolikája

Megújult A Szív jezsuita magazin
A friss júniusi lapszám a hivatás témáját járja körül.

Százötven év lenyomata a magyar nyelvben
Összefoglaló elemzés a török hódoltság korának örökségéről a magyar nyelv szókincsében

Bárhol lehet muszlimként élni
Látogatás a Budapest Mecsetben

Piroska és az időjárás-jelentés
Törökországi magyar nyomokról kérdeztük Fodor Gábor turkológust

„Valahogy keleti lettem”
Magyar jezsuita misszió Törökországban

Isten közel enged magához
Beszélgetés Antuan Ilgit jezsuitával, az első török származású püspökkel

Quo vadis, Törökország?
Geopolitikai elemzés Törökország helyzetéről
Keszeli Sándor