Eddigi szülői és pedagógusi tapasztalataim alapján azt látom, az írás is olyan területe a nevelésnek és a tanításnak, ahol a gyerekekhez való viszonyunk egésze érezteti a hatását. Négygyermekes családapaként, középiskolai és főiskolai tanárként sokféle módon köszön rám az írás: az alkotás útjaként, nevelési kihívásként, feladatként, csiszolandó képességként, mint a hétköznapi kommunikáció minőségének egyfajta jelzője, a gyermek benső történéseinek „lecsapódása”, a szem mellett a lélek másik tükre… A következőkben az írás hat olyan kapcsolatát jellemzem röviden és a teljesség igénye nélkül, amelyek átgondolása hasznos lehet a ránk bízott gyerekek nevelése során. Tovább olvasom „Írni vagy nem írni? Ez itt a kérdés…”

Egyesült erővel
Hogyan működik a kaposvári Plébániai Unió?

Mindig Isten szándékát követve
Interjú Dyekiss Virággal

„Mindenkinek a hivatása szívügyem”
Nagy Bálint SJ osztotta meg velünk hivatásgondozói tapasztalatait

Alázattal és bátran eggyé lenni
Vértesaljai László SJ reflexiója az új pápáról

Saját hangon
Találkozás Gubik Petrával

Mi vagyunk a rózsák
A rózsa szimbolikája

Megújult A Szív jezsuita magazin
A friss júniusi lapszám a hivatás témáját járja körül.

Százötven év lenyomata a magyar nyelvben
Összefoglaló elemzés a török hódoltság korának örökségéről a magyar nyelv szókincsében
Keszeli Sándor