Irodavezetőt keres a Jezsuita Kiadó

Jelentkezési határidő:
2024. február 12.!

Pénzügyekben és a katolikus egyház világában egyaránt otthonosan mozgó, tulajdonosi szemléletmóddal gazdálkodni képes új munkatárs jelentkezését várjuk bővülő csapatunkba, akár azonnali kezdéssel.

AZ ÚJ IRODAVEZETŐ FELADATAI LESZNEK:

  • a pénzügyi folyamatok teljes körű irányítása a tervezésben való részvételtől a számlák kezelésén át a könyveléssel való kapcsolattartásig és a nyilvántartások vezetéséig, azaz felelős gazdálkodás a kiadó költségvetésével;
  • szerződések kezelése, iktatás, kapcsolattartás a jezsuita rendtartomány jogi, pénzügyi és egyéb adminisztrációs részlegeivel;
  • pályázatok kezelése, pénzügyi tervezése, nyomon követése, elszámolása;
  • a lapterjesztés folyamatának koordinálása;
  • előfizetések, megrendelések, előfizetői/vásárlói megkeresések kezelése e-mailben és telefonon;
  • részvétel könyvvásárok és könyvbemutatók, közönségtalálkozók előkészítésében, megvalósításában;
  • irodaszerek, kellékek, fogyóeszközök utánrendelése, csapatépítők és kötetlen együttlétek megszervezése.

Ez lesz az új munkahelyed!

AZ IDEÁLIS JELÖLT…

  • van jártassága pénzügyi vagy kereskedelmi területen (könyv/-folyóiratpiac ismerete előny);
  • tulajdonosi szemléletmóddal, sajátjaként kezeli a rábízott javakat;
  • otthonosan mozog a katolikus egyház világában, és vannak ismeretei a jezsuitákról;
  • könnyen és gyorsan kiismeri magát online nyilvántartó rendszerekben;
  • írásban és szóban is képes ügyeket intézni angol nyelven;
  • nem riad meg egy kis furgon rendeltetésszerű használatától (kiadványpakolás, parkolás és furikázás Budapesten);
  • néhány havonta meg tud oldani egy-egy esti vagy hétvégi műszakot;
  • szeret rendszerben és csapatban dolgozni, ugyanakkor önálló és proaktív;
  • rendszerező- és problémamegoldó képessége kiemelkedő;
  • elviseli egy szeszélyes macska többé-kevésbé folyamatos jelenlétét, továbbá a lakásirodával járó adottságokat.

TOVÁBBI TUDNIVALÓK AZ ÁLLÁSSAL KAPCSOLATBAN:

  • akár azonnal betölthető;
  • nyolcórás munkaidő, rugalmas kezdés és végzés, heti 1 nap home office a próbaidő után;
  • 3 hónap próbaidő, egy év határozott idejű, majd azt követően határozatlan idejűre módosítható szerződés;
  • nonprofit/egyházi mércével versenyképes bérezés;
  • telefont és laptopot adunk;
  • minél előbb kezdesz, annál több időnk lesz betanítani😊;
  • szuper könyvek, céges lelkigyakorlatok, külföldi tanulmányutak.

AMIT A JELENTKEZŐKTŐL KÉRÜNK:

  • fényképes önéletrajz (bármilyen formátumban);
  • rövid, frappáns és őszinte motivációs levél, amelyben kitérsz az egyházi kötődéseidre is;
  • anyagaidat a hr@jezsuita.hu címre küldd!

Jelentkezési határidő: 2024. február 12.